festival, James Blunt och en outfit


Min kompis Janina bjöd mig på KaisaFest, där bl.a James Blunt skulle uppträda, så jag åkte det fortaste jag kunde över fjärden till Ingå och tog bussen till Helsingfors. Jag fick så bråttom att jag endast fick med mig en liten matsäck istället för lunch. Då vi väl kom fram så var det k18! Så istället för James Blunt stod vi i två timmar ute i regnet och gjorde ett misslyckat försök av att sälja biljetterna. Roligt hade jag i varje fall, men jag kan nog gott säga att kvällen blev väldigt annorlunda än jag trodde.





Hade hoppats på en skitcool festival outfitbild, men tyvärr får jag nu nöja mig med den här istället.

Kommentarer
Postat av: Al

snygga byxor !

2011-06-20 @ 18:19:10
URL: http://prettified.spotlife.se/
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 01:12:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0