NYFW - Bill Blass


Igår, den 17 februari, var det finalen på New York Fashion Week - nämligen Bill Blass.

Kollektionen bestod av främst svartvita kläder i lite äldre men samtidigt ganska modern stil.


Jackan är lite i den stil som jag är ute efter, även mönstrade short och läderbyxor som jag tror kommer hamna i mitt kläpskåp i sommar!


Så coolt med svart och en riktig färgklick!


Hittade ett perfekt par liknande byxor, ni vet morotsbyxor som min kompis Tara kallar dem, på Vila men tyvärr fanns de inte i min storlek i rätt färg.


Denna klänning är så fin! Fjädrar tycker jag ofta blir ganska lite fejkat och se ut men verkligen inte här. Nog har ni väll sett JFRs snygga fjäderörhängen?


Denna rock är verkligen tuff! Oversizade jackor är pop nu till våren och även jag är ute efter en sådan!






En fin hatt är också ett måste för mig i vår! Det kan pimpa upp en lite tråkigare outfit så himla mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0