H&M Conscious Collection


Förra året var det Garden Collection, nu den 14 april kommer Hms Conscious Collection.


Min måste-haär dessa supergulliga spets shorts! Tänk er dessa på sommaren med en blommig, färggrann topp och ett bar snygga boots och såklart en massa fina armband och ringar.


Först var jag lite skeptisk till dessa två kavajer, men båda kan ju vara hur snygga som helst! Den vita kan man matcha med nästan vad som helst och den ljusröda kan man använda antingen för att söta upp den rockiga stilen lite eller köra sockersött hla vägen.


Dessa två shorts är mitt alternativ till spets shortsen lite högre upp! Får se hur de ser ut i verkligheten..


Klänningarna i kollektionen är också superfina! Älskar den till vänster.



Denna spetstopp tror jag också ska hamna i min garderob!

Vad tycker ni om kollektionen och vilken är eran favorit? Jag vet i varje fall var jag kommer att stå och vänta den 14 april!

Ni kan läsa mer om kollektionen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0